Hogyan fogyjunk le végre – okosan, fájdalommentesen és tartósan

febr. 9., 08:17

Hogyan fogyjunk le, hogyan fogyjunk le gyorsan, hogyan fogyjunk le könnyedén – éppen e kifejezésekre keresnek rá a legtöbben az új év elején az interneten. Ahhoz, hogy végre elérje álmai alakját, főként motivációra van szüksége, és elegendő kedvhez életmódjának megváltoztatására. Illetve néhány tippre, amelyek a helyes útra terelik. Akkor lássunk is hozzá!


Fogyás. Egy örökös és egyben hálás téma, amely sok nő számára változatlanul megoldatlan rejtély. A forradalmi diéták és fogyást elősegítő termékek állandó próbálgatása ellenére – semmiféle eredmény. Ha pedig, valami csoda folytán, némi javulást tapasztal, és már épp kezdene örülni a csökkenő centimétereknek a derékméretében, néhány hét vagy hónap elteltével ugyanúgy minden visszajön. Arra gondol, jogosan, hogy az egész egy elvarázsolt mókuskerék, amire nincs megoldás. Olvasson tovább, és lehet, a következő néhány sorban mégis rátalál! 

 

Változtasson az életmódján – lassan, de tartósan

Még ha nem is tűnik annak, a fogyás folyamata tulajdonképpen teljesen egyszerű – az ún. kalória deficitkulcsfontosságú, azaz: égessen el több kalóriát, mint amennyit bevisz. Ehhez változtatnia kell eddig életmódján, illetve a fogyáshoz való hozzáállásán. Ha a figyelmét kizárólag a plusz kilókra összpontosítja, elképzelhető, hogy a fogyás nem megy majd olyan gyorsan, mint azt elképzelte. Sokkal jobb, ha úgy gondolkodik, hogy szeretne egészségesebben élni és fittnek érezni magát – a szebb alakot ekkor kellemes bónuszként éli majd meg. 

 

Az étrend átalakítása

A siker titka az étrend megfelelő beállításában és a rendszeres mozgásban rejlik. Ha nem szívesen sportol, de hajlandó nagyobb odafigyeléssel étkezni, akkor ez is egy lehetséges út, azonban nem feltétlenül hoz olyan feltűnő eredményt. Felejtse el a drasztikus diétákat – az étrendjét fokozatosan változtassa meg, lépésről lépésre soroljon bele minőségi és egészséges élelmiszereket, amelyek nem estek át ipari feldolgozáson, és próbáljon meg intuitívan és rendszeresen enni. Valakinek jobban megfelel, ha napi ötször eszik, mások beérik napi csupán 4 étkezéssel. Ha mindennek 80%-a „tiszta”, akkor nincs oka elutasítani egy szelet pizzát vagy süteményt, ha épp megkívánja. 

 

Mozogjon – lehetőleg mindennap

A rendszeres mozgással elősegíti a fogyást, fokozhatja az izomtömeg növekedését, és többek között javíthatja a hangulatát. Egyszerűen szólva – jobban fogja érezni magát a bőrében. Próbáljon olyan tevékenységet végezni, amely szórakoztatja – mindegy, hogy az épp a jóga, a futás vagy a tempós séta. Figyeljen oda közben a rendszerességre és a kitartásra. Sokkal jobban teszi, mintha napi szinten kínozná magát a fitnesz teremben, ha beiktatja a rendszeres testmozgást a napi rutinjába – az egyik nap lehet az egy kellemes séta, másnap a jóga vagy épp egy kerékpárral tett nagy kör. 

 

Végső tippünk: Gyorsítsa fel a fogyást karcsúsító fehérneművel

Kíváncsi rá, hogyan lehet a fogyást minél gyorsabban felgyorsítani?  Szerezzen be egy titkos fegyvert karcsúsító fehérnemű formájában. Az Active Slimmer karcsúsító bermuda nadrág segít a szebb sziluett elérésében már 28 napalatt, miközben az első eredményt már egy hét viselés után is tapasztalhatja. A forradalmian új bermuda nadrágokat nálunk 30% kedvezménnyel vásárolhatja meg – ne hagyja ki az ajánlatot!

A Bellinda cookie-kat használ a legjobb szolgáltatások nyújtásához. A folytatással beleegyezik a cookie-k használatába a Bellinda weboldalán. Olvasson tovább