Wonderbra – amikor a melltartó meghódítja a világot

márc. 25., 10:28

Szexi. Lenyűgöző. Felemelő. Igen, az ikonikus Wonderbra melltartóról beszélünk, valamint a viselőjéről. Pillantson be velünk a történetbe, amelyben a melltartó meghódítja a világot.


A Wonderbra márkát a nők milliói (és tulajdonképpen a férfiak is) kedvelik világszerte. Azt a véleményt vallja ugyanis, hogy a melltartó nem csupán praktikus funkciót kell, hogy betöltsön, hanem egyúttal egy gyönyörű, divatos kiegészítő is lehet, amely magabiztosságot ad a hölgyeknek. És mi történik, ha egyesül a szépség, a minőség, a kényelem és a praktikum? Létrejön egy sikkes melltartó, amely megnöveli, rögzíti és hangsúlyozza viselője dekoltázsát. Neki köszönhetően így egy hölgynek sem kell aggódnia kisebb kebelmérete miatt, hiszen a megoldás pofonegyszerű – elegendő a megfelelő melltartót választani.

 

A Wonderbra nevű csoda: hogyan is kezdődött az egész?

Minden a harmincas évek Kanadájában kezdődött, amikor is Moses (Moe) Nadler vállalkozó 1939-ben megalapította a The Canadian Lady Corset Company nevű társaságot, a Wonderbra márka pedig így látta meg először a napvilágot. Miközben Moe az átlagosan egy dolláros árért varrja a melltartókat, még nem is sejti, hogy épp a fehérneműk történelmébe írja be magát. Azután, hogy a márka túléli a második világháború alatti válságot, bővíteni tudja a portfólióját harisnyatartókkal, női alsóneműkkel és fürdőruhákkal is. Az 1952-es év az első nagyobb mérföldkövet jelentette, egyúttal pedig egy fontos trendet is elhozott magával, mégpedig az ellentmondásos Petal Burst hegyes fazonú melltartót. Kár lett volna megfosztani a világot ezen ékkövektől, így a cég terjeszkedni kezdett Nyugat-Európába, Dél-Afrikába, Ausztráliába, Izraelbe és Nyugat-Indiába.

 

Az első nagy durranás

A folyamatos innováció keretén belül 1960-ban megszületett az új modell push-up hatással, amely teljes mértékben forradalmi újításnak volt mondható. A Dream Lift fantázianevű melltartó elsőként a kanadai piacot rázza meg, hogy azt követően a világ többi részét is meghódítsa. A legnagyobb sikert a Wonderbra Nagy-Britanniában éri el, ahol mind a mai napig elismert, vezető szexi márkaként tartják számon.

 

A kampány, amely egy sor közlekedési balesethez vezetett

A legnagyobb lavinát azonban a push-up bra melltartót viselő Eva Herzigovával készített kampány indítja el, amelyet a hirdetőtáblákon a „HELLO BOYS“ felirat tett különösen emlékezetessé. Egyúttal olyan kampányként is beírta magát a történelembe, amely a kihívó jellege miatt számos közlekedési balesethez vezetett. És éppen a sikeres „HELLO BOYS” kampányhoz tartozott a limitált kiadású Wonderbra Strapless  melltartó, amely már első pillantásra is felkelti a figyelmet a kacsintós mintájával és a márka logójával. A melltartó a piaci bevezetésének 10 éves évfordulója alkalmából született meg, és többek között klasszikus nude vagy fehér színben is elérhető.

A kép forrása: eveningstandard.co.uk

 

A márka, amely nők és férfiak szívét egyaránt meghódította

A Wonderbra így nemcsak a provokatív és vonzó kampányának köszönhetően véste be emlékezetünkbe magát, amelyben Eva mellett Adriana Sklenáříková, ill. Adriana Čerňanová modellek (aki egyébként a márka arcává is vált) is szerepeltek, hanem a termékválaszték bővítése által is, az egyszerű push-up melltartóktól egészen a fehérneműk széles skálájáig. A ’90-es évek kezdetétől a  Wonderbra vezető márkának minősül a fehérneműk területén, folyamatosan megújult ötleteket, trendeket és anyagokat biztosít, miközben sosem felejti el hangsúlyozni viselője nőiességét.

 

Csoda tehát, hogy a brit nők állítólag a Wonderbra melltartót a melltartók eddigi történetében a legnagyobb innovációnak tartják? Az ikonikus Wonderbra Dream Lift darabon kívül a legkedveltebb modellek közé tartozik a Wonderbra Strapless, valamint a Wonderbra Full Effect melltartó is. Azt mondják, hogy legalább egy push-up melltartóval minden nőnek rendelkeznie kellene. Az Ön ruhatárában is ott van?

 

Ez is érdekelheti: