3 NAGYSZERŰ GYAKORLAT KEBLEINK FORMÁLÁSÁHOZ ÉS – PSZT – 1 TITKOS TIPP

19. 09. 17

Feszes keblekről álmodozik? Találtunk három nagyszerű gyakorlatot, amelyek segítenek vágya elérésében. Készítse elő a matracot, a törölközőt, innivalót és mindent bele! Cikkünk végén pedig egy titkos tipp vár Önre.

Fekvőtámasz

A fekvőtámasszal nem nyúlhatunk mellé. Mindenki utálja, de az eredmény magáért beszél. Lehet, hogy ezzel a gyakorlattal terrorizálta a testnevelés tanárnő, és egy perc alatt legalább 50-et kellett megcsinálnia az ötösért, de ne féljen, ez a terror most már nem fenyegeti. Jobb 5 jól elvégzett gyakorlat, mint 20 rosszul elvégzett. És hogy hogyan csinálja  helyesen?
 
Válassza ki, melyik variáns megfelelőbb az Ön számára – a férfi vagy a női. A férfi változatnál a tenyere és a spicce érinti a földet, a nőinél a tenyere, a térdei, és lábai a térdtől lefelé. A női változat csalóka, mert könnyen meghajlik a hátunk a lumbális csigolyák tájékán. Figyeljen erre oda, és tartsa gerincét mindig egyenesen.
 
Lábait térdtől lefelé érintse a földhöz, ne emelje fel őket. Ezt régebben nem így csinálták, és épp a felemelt vádlik voltak a csigályák meghajlásának okozói, ezért a gyakorlatból több kár származott, mint haszon. Tenyerét helyezze maga elé úgy, hogy pontosan a vállaval legyenek egy vonalban, a könyöke pedig a testétől elfelé mutasson azzal derékszöget zárva. Vegyen mély levegőt, majd a kilégzés közben tartson lefelé, belégzésnél felfelé. Próbálja a le-fel mozgások közben erejét a tenyerébe irányítani, így a gyakorlatot könnyeben el tudja majd végezni. Vállait húzza a dereka felé, hogy ne erőltesse meg a trapézizmát. A férfi változat abban tér el, hogy a földet a tenyerén kívül csak a spiccei érinthetik, így nehezebb elvégezni a gyakorlatot. 
 

Tárogatás

Ennél a gyakorlatnál súlyzókra is szüksége lesz. Ha viszont nincs kéz altt, elég lesz két vízzel megtöltött üveg is. Akkor kezdjük:
  • Feküdjön hanyatt, enyhén hajlítsa be térdeit, talpai maradjanak a padlón. 
  • Vállait húzza lefelé, a derék irányába.
  • Egyenesen tartott karjait, kezében a súlyzókkal, emelje maga elé, vegyen mély levegőt a hasürege legaljába, majd a kilégzés folyamán tárja szét karjait úgy, hogy azok elérjék a földet, és testével 90°-os szöget zárjanak be. 
  • Belégzésnél emelje kezeit újra teste elé egészen addig, amíg a két sulyzó egymástól 10 cm-re nem lesz.

Minden izmát alaposan nyújtsa meg

Hogy erőfeszítései eredményben gyümölcsözzenek, a gyakorlatsorozat végén nyújtania kell. Lépjen arccal a szekrény felé (hűtőszekrény, vagy bármi más, ami legalább olyan magas, mint Ön), tegye oldalról kezeit nagyából a derék magasságában a szekrény ajtajára. Tartsa egyenesen hátát, vállait engedje le természetes pozíciójukba, ne húzza fel őket fülmagasságba. Támaszkodjon kezeivel a szekrénynek, majd forduljon el egész testével a másik oldalra. Ennél a rotációnál gyönyörűen érződik, ahogyan a mellizmai megnyúlnak. Ismételje meg a gyakorlatot most a másik kézzel, a másik oldalra.

Hogyan csinálják mások

Ha azonnali hatásra vágyik már holnap, akkor a fentiekben leírt gyakorlatok nem elégítik majd ki vágyait. Mégis van egy hasznos tippünk – szexi dekoltázs egy pillanat alatt egy jól megválasztott melltartóval. Döntsön egy kitömött kosarú melltartó mellett, amely gyönyörű alakot varázsol melleinek. Ha pedig nagyobb méretről álmodozik, próbálja ki a super push up melltartónkat. A hatás kellemesen meglepi majd.

Nagyon sok gyönyörű nő a környezetében rendszeresen tornázik, de talán még többen egyszerűen csak tudják, hogyan válasszák ki a megfelelő fehérneműt. A legjobb, ha rendszeresen eljár edzeni, jutalomként pedig meglepi magát egy szép melltartóval. Sok kitartást kívánunk!